Jotta ei unohtuisi toi blogin pohjan tekijän toive, niin tää pohja on otettu täältä.
Kiitän tuosta ihanasta pohjasta.

Otsikko kertokoon olotilan perjantai iltana. Juu tuli ystäviä kylään. Olin tuona päivänä
syönyt  huonosti ja nautittiin alkoholia. Sitten kävi vanhanaikaiset, aloin oksentamaan ja sitä jatkui sitten vähän aikaa. JEE!
Minä menin nukkumaan ja vieraat oli meillä vielä pitkään. Kuulin kun lähtivät 4 jälkeen.
Olin surkea emäntä. Ei seuranpito onnistu pää pöntöstä käsin.

Eilinen meni sitten makoillessa. Turhuutta sanon minä. Ei varmaan tarvi vähään aikaan ottaa alkoholia, jos vanhat merkit paikkansa pitää. Viimeksi kun toi tapahtu (ekan kerran siis) mä en juonu alkoholia reiluun vuoteen. Maistelin, mutta en päihtyny. Nyt saa mennä saman verran.
Vieläkin on vetku olo.

Eilen kuitenkin ompelin mörvelöön sen päällisen. Ihan kivan näköinen.
518477.jpg
On hassun värinen. Kangas on joustavaa farkkua. Toi on siis ihmisille käyttöön tarkoitettu tyyny. Ei siis kissojen tyyny vaikka ne koe nukku kummatkin siinä. Tyyny on siis totaaliseen löhöilyyn tarkoitettu.

Neule ei ole editynyt yhtään.
Pakko lähteä ukkokullan kanssa ulos kävelylle.