Olen minä saanut valmiiksikin töitä.
Mies yksi ilta ilmoitti, että kaverin synttärit on parin päivän päästä.
Seuraana aamuna etsin sopivan langan ja neuloin kaverilla räpikkäät. Pitäähän innokkaalla kalamiehellä olla räpikkäät.

509823.jpg

Novitan seitsemän veljestä. Neuloin sormet eka ja liitin yhteen. Neuloin räpikkäät sillä ihanalla taikalenkki menetelmällä. Ihanasti neuloin kummankin yhtä aikaa. Noiden sormien liittämisen jälkeen sain noi samalle puikolle.

Oli kuulemma kaveri tykänny. En ole häntä nyt nähnyt ni en sitten tiiä.

No kun oli alkuun päästy niin piti sitten tehdä miehen vanhojen kauheiden ekojen räpikkäiden tilalle uudet. Vanhat oli mallia tosi leveet ja tosi paksut. Varmaan olin neulonut kaksin kertaisella seiskaveikalla. Uudet ovatkin sitä paremmat.
509825.jpg
Siinä ne on ukkelin käsissä. On ne kivat.

Mun tarttee nyt lähtee tekee itselle ruokaa ja aion ommella yhden tyynyn.
Ans kattoo nyt tulenko taas tänne kirjoittelemaan, on tää niin jännää.
Anteeks olen ihan vähän täpinöissään tästä blogista ja valmistuneesta oparista. Se on ekassa tarkistuksessa.