Olen edistynyt äidin jakussa ihan kiitettävästi näiden muutaman päivän aikana. Enää puuttuu n6 tunnnin työ, että olen menossa kainaloissa asti vartalo-osassa. Sehän ei ole juuri mitään. Kuusi hyvää ohjelmaa. Sitten ei olis enää kuin loput jäljellä.

Olen käynyt kangaskaupassa ja ostanut kesätakkiin kankaan. Ihanaa puuvilla pellavaa. Pellavaa enemmän kuin puuvillaa.
607696.jpg
Värikin on tässä kuvassa oikea. Nyt pitäs vaan olla aikaa ommella Modasta ompelumalli 5b siis uusimmasta modasta 3/2007. Sitten kerkeän, kun olen virkannut äidin jakun valmiiksi.

Lisäksi tänään siivosin/järjestin vaatekaapin ja löysin sieltä tällaisen aarteen.
607697.jpg
Huonokuva anteeksi. Huomasin kuvassa virheen ja korjasin sen. Tykkään tosi paljon ristipisto töistä. Pitäis löytää lisää näin tiivistä aidakangasta ja tehdä tällainen toinen. Tämä oli paketissa jossa langat mukana. Lankaa olis vissiin niin paljon, että sais tehtyä toisen. On se nätti. Pitäs kehyttyttää ja antaa lahjaksi tai laittaa seinälle.
Näitäkin pistely töitä tekis ilokseen jos vain olis enemmän aikaa.

Jännittä perjantain kypsyysnäyte. Olen lueskellut oparia, jotta osais ne yhdyssanat. Saa nähdä kuin käy.

Edit: Päättelykeiju ei ole vielä tullut meille kylään ja päätellyt bambuneuletta.  Juu se on valmis, mutta päättely puuttuu. No ehkä helmaan neulon lisä pituutta sitten, kun olen päätellyt.