On ollut sitten hiljaista. Vappu oli ja meni. Töissä olin silloin lauantaina ja maanantaina. Vappua juhlittiin hillitysti.

Niin otsikkoon viitaten olen minä tehnytkin käsitöitä.
Näinkin voi käyttää lankavaihdossa saatuja lankoja. Sininen väri ei ole minun suosikki, mutta kissat on tykänny näistä. Näissäkin on sisällä niitä kuula-aseen kuulia.564110.jpg
Näitä meidän kissat nakkelee kilpaa. Vilkku tykkää erityisesti noista suikuloista. Elviksen suosikki on toi pyöree. Näitä varmaan teen lisää, myös villaisena huovuttaen.

Sitten meille on muuttanut Vili alias Viljo. Mun suosikki väreissä vielä. Näitä teen lisää, kun on vielä jäljellä noita vaihto lankoja.  Raasun korvat on oudot, ehkä ne menee vaihtoon.
564108.jpg
Nää aminegot on kyllä aika ihania.

Sitten siihen lupaamaani kuvaan kesken eräisestä neuleesta. Tätä on ollut pakko tehdä eteenpäin, jotta voi aloittaa jotain muuta.
564113.jpg
Kuten kuvasta näkyy ei olis enää paljon jäljellä. Nytk un olen viikonlopun yksin kotona niin saan neuloa rauhassa. No pitäs huomenna mennä töihinkin 3 tunniksi. Ja lisäksi pitäisi suunnitella ja tehdä opinnäytetyöstä esitys ensi viikon tiistaille. Kyllä toi pian valmistuu. Tämän ohje on 1/2007 Modasta, malli nro6. Olen aloittanut silloin, kun bambu tuli myyntiin. Aika hidasta on ollut.

Niin älkää luulko, että tämä olisi mun ainoa keskeneräinen työ. Ei sentään. Ne vain on haudattu niin syvälle, että niitä en todennäköisesti jatka ollenkaan.

Langat olen tilannut 3/2007 Modan malliin 17.  Ens viikolla pitäs ne langat saada ja pääsen säveltämään tota ohjetta. En meinaa tehdä erillisinä kappaleina, pyörönä pitää soveltaa.
Nyt lukemaan blogeja ja jos jaksan niin vielä Novitaklubin keskusteluja.