Minulle täällä Kuopiossa mieluinen ja vaarallinenkin vierailu paikka keskustassa on kauppahalli. Ja seillä erityisesti Lanka-matka.
Viimeksi seillä käydessäni minun oli pakko ostaa nämä.
619749.jpg
SandnesGarn easy-lankaa. 50g 51m aika paksua. Näistä  on takoitus neuloa kassi. Mielellään ottaisin vastaan ideoita malleista. Tarkoitus olisi tehdä sellainen iso huovutettu kassi. Saa nähdä mihin tämä lanka määrä riittää.

Sitten olen käynyt ostoksilla myös täällä. Aivan ihana pieni liike, jossa myydään kierrätetystä materiaalista tehtyjä tuotteita. Näin olen asian ymmärtänyt. Sieltä mukaan lähti tämä kaunokainen. Aivan ihana ja sopivan kokoinen minun tarpeisiin. Ja miten ihana sanka idea tässä laukussa onkaan-. Kuvassa näkyvien metalli renkaiden ansiosta kassin sanka on joko pitkä tai lyhyt. Loistavaa tuotekehittelyä.
619783.jpg
Olihan kassilla hintaa, mutta mitä nainen ei olisi valmis maksamaan ihanasta kassista. Olen myös neulomis hulluuden lisäksi kassifriikki. Kasseja on jo aivan tarpeeksi siis paljon, mutta aina mukaan mahtuu vielä lisää suloisi kauniita kasseja.

Olen edistynyt äidin jakussa. Toinen etukappaleen yläosa on jo valmis. Enää ei olis jäljellä kuin loput. Toivon mukaan lanka riittää niihin pidempiin hihoihin. Lisäksi olen edennyt myös bambu neuleessa. Sivusaumat on yhdistetty. Helmasta olen poiminut silmukat, jotta voin neuloa lisää pituutta. Olisi muuten jäänyt turhan lyhyeksi. On sitten mukavan tuntonen neuletakki päällä. Ihanaa toi bambulanka.