Kiitos kommenteista:
Teija: Jakku on ihana olis vaan pitäny saada aiemmin valmiiksi niin olis päässy kokeilemaan kunnolla. Nyt on jo liian kylmää.
SatuH: Juu on lankakerä poikineen meille muuttanut ja niille pitää olla omat paikat. Juu tosiaan muistuttaa Pikkumyyn-paitaa.
Pirkko: olen parantumaan päin. Yskä on vielä jäljellä. Niin ja vielä muodikaskin jakku tuli tehtyä ihanaa.
Salainen: juu odotan hullun innolla sitä pakettia. Piristää kummasti elänää.
Helmis: On varmaan vaan paras, että alan soveltamaan tota ohjetta. Mutta sen jos kerrot, että miten edessä lisäsit, jotta ei tuu tissi neule tosta. En haluu liian anteliasta neuletta. Tavara piiloon ja silleen.

Se on karannu mopo käsistä. Olen ostanu lankaa. Joku aika sitten ostin Novitan kampanjalanka Karusellia, olisko ollu 5kerää. Aloitin siitä jotakin, mutta menee purkuun. Sitten olen ostanut
tumman ruskeeta 7 veljestä Cavernia varten. Sitä ostin 600g. Taitaa olla aika paljon liikaa. No mulla on apinan kädet, joten pitäähän sitä olla. Lisäksi ostin snylle hyshys juttuja. Kuvia en ole ottanut. Luulisin teidän tietävän miltä langat näyttävät.

Ei toi paljon ole, mutta kun on opiskelija ja sen mukainen kuukausi budjetti niin ei kärsisi ostaa yhtään. No tää kuukaus on taas sitten sellasta kituuttamista rahan suhteen. Ei pitäs valittaa, kun itte on osansa valinnu. Purnaan kuitenkin ton opintotuen pienuutta. Tietenkin olisin voinut pitää sen kesällisen työpaikan, mutta tiedän omat voimavarani ja en olis jaksanu tehdä töitä ja olla koulussa 6pv viikossa. Näillä siis mennään.

Pakko kertoo teille viime viikosta. Viikko sitten matkustin Ouluun kuumeessa. Minulla alkoi maanantaina orientoiva harjoittelu pokassa. Siis sen alueen hätäkeskus. Totesin konkreettisesti, että ihmiset eivät ole tajuneet missä asioissa häkeen voi soittaa. Sen vaan sanon, että kännykkä ei ole lasten leikkikalu. Ei koskaan. Ainoastaan, kun akku ei ole paikallaan. Voi olla, että otan tän pois vielä tästä kirjoituksesta.
Olin ensimmäistä kertaa elämässäni yön töissä. Ei ollu ollenkaan paha. Luulen siihen tottuvani.
Niin olin siis harjoittelussa alkuviikon lääkkeiden voimin. Onneksi tauti alkaa tosiaan olemaan muisto vain.

Olen taas aloittanut jotain uutta. Voisin todeta olevani samanlainen kuin Teija. Anonyymi ufoilija. Mikään ei tunnu valmistuvan. Aina jää kesken. Josko saisin edes tädin neuleen valmiiksi. miehusta vielä kesken, hihat puuttuu. Jihuu olen tosi nopee. Niin se mitä alotin on kassi kaverille lahjaksi. Synttärit oli jo elokuussa, mutta ei vaan saanu aikaseksi. Tennessee langasta Novita lehdestä kevät 2007. Se sininen malli nro54. Pitäs olla nyt oikeesti niin simppeli juttu, että tulis valmista.
Juu tässä oli tarpeeksi vuodatusta.