On se niin väärin! Minä joudun olemaan kotona tästä illasta lauantaihin. No ei sen pitäs olla ongelma, mutta kun minä pelkään pimeetä. Nukkumaan käyminen on aivan kamalaa. No on mulla yks lamppu jonka voin jättää päälle, se on niin himmee se ei häiritse nukkumista. On tää kans ku ei aikuinen yksin tykkää olla yhtään. Syy tietenkin voi olla se, että olen varttunu perheessä jossa oli mun lisäksi 2veljee ja vanhemmat. Porukkaa oli aina talossa.

Kiirehdin tänään koulusta kotiin ennen kuin mies kerkee lähtee. Ei ollu kerenny. Oltiin kivasti sohvalla lähekkäin.  Sitten, kun hänen lähdön aika alkoi tulla niin mun ahdistus vaan kasvo. Tirautin jopa muutaman kyyneleen, kun niin tympäsi.

No tää ilta tuntuu olevan aika tympee. Ei vaan innosta mikään. Ei edes blogit saanu oloo piristymään. Saatikka sitten neulominen. No aikasin nukkumaan ja huomiseen päivään uusin ajatuksin ja tunnelmin.

Olen muuten virkannut äidilleni pieniä liinoja tauluihin. Samalla syntyy ideoita miten vois hyödyntää pieniä liinoja.