Ihanaa tänään tuli sny paketti ihan kotiin asti. Ja mitä siellä olikaan. Aivan ihanaa. Näin meillä ruvettiin kuvaamaan niitä.
975116.jpg
Hei eben puiset puikot kiinnosti. Toinen kuva vielä.
975211.jpg
Pitihän sen toisenkin kissan tulla mukaan katsomaan mitä tapahtuu. Paketissa oli siis: ihanaa ja kauniin väristä Lorna´s lankaa. 2x60g vyyhdit. Voisko näistä tehdä nää. Jotenkin noista vois tulla aika kivat sukat. Joo sitten takas siihen pakettiin: Eben puiset sukkapuikot 2,5mm. Voi ihgu, mun ensimmäiset. Ja Addin 120cm puikot koko 4,5mm. Ihanaa mun addi sarja kasvaa. Jotenkin olen ihastunut ihan hulluna noihin pitkiin pyöröihin. Siis mun Caver pääsee noille puikoille tänään. Voi sovittaa kivasti samalla kun neuloo. Kaunis kukka kortti ja ihanaa karkkia. En ole vielä avannut.
Huomenna sitten kun on eka syyslomapäivä. Mulle loma alkaa sillon kun on viimenen koulupäivä edellisellä viikolla ennen lomaa.
Sny jälleen kerran kiitos paketista.
Mitkä ohjeet sopis muuten siihen silkkikashmir
lankaan? Olen kovin miettinyt mikä langan tiheys on. En ole vielä raskinut tehdä mallitilkkua.