Muokkasin vähän kyselyä.

Täällaisen meemin löysin Teijan blogista. Olis mulla valmistuneita juttujakin esiteltävänä, mutta en nyt jaksa.

Ei oikeen tuo uni tahdo iltasin tulla niin oon nukkunu huonosti. Huomenna sitten päivällä kun olen herännyt.



1. Mitä sellaista teit vuonna 2007, mitä et ollut tehnyt koskaan aiemmin?
Menin opiskelemaan pelastusalalle. Perustin tämän blogin ja olen suht aktiivisesti kirjoittanut tänne.

2. Piditkö uudenvuodenlupauksesi, ja teetkö enemmän ensi vuodelle?
En oikeestaan harrasta tällaisia lupauksia. Olen hirveen heikko pitämään itselleni tehtyjä lupauksia. Ja koen ne jotenkin turhiksi, kuten tipattoman tammikuunkin, pitää olla aina kohtuudessa kaikessa.

3. Synnyttikö kukaan läheisesi?
Ei ole, mutta tän vuoden puolella syntyy kaverille lapsi.

4. Kuoliko kukaan läheisesi?
Ei ainakaan kovin läheltä.

5. Missä maissa kävit?
Suomi on ollut hyvä maa olla. En siis käynyt missään.

6. Mitä sellaista haluaisit vuonna 2008, jota puuttui vuodesta 2007?
Haluan enemmän opiskeluintoa ja parempia tapoja opetella uusia asioita. Lisää neulomis aikaa.

7. Mitkä vuoden 2007 päivämäärät tulet aina muistamaan ja miksi?
1.1 muutto Kuopioon. 
5.11 veljen pojan 1v synttärit. Ja 31.12 oli 5 hääpäivä.

8. Mikä oli suurin saavutuksesi tänä vuonna?
Uuteen opiskelu paikkaan pääseminen ja uusien asioiden oppiminen. Blogin perustaminen.

9. Mikä oli suurin epäonnistumisesi?
Olen tullut niin saamattomaksi kotitöiden suhteen. Mies onneksi on niin ihana, että tekee niitä.

10. Kärsitkö sairauksista tai vammoista?
Ei suurempia ongelmia perus sairauksien lisäksi allergiat + astma. No pitää mainita ainaisesta oikean käden nimettömän pakotus kun on kosteat säät.

11. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
Addin pitkät pyörö puikot, siis yli 100cm pitkät. Loistava ostos.

12. Kenen käytös herätti hilpeyttä?
Kissat ja oma mies ovat välillä ihan hassuja. Eräs koulu kaveri on myös vallattoman hauska. 

13. Kenen käytös masensi?
välillä oma käytökseni. Luen kokeisiin viime tipassa ja se ei auta yhtään. Kukaan muu ei oikeestaan masentanut minua. 

14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Lankoihin ja lääkkeisiin.

15. Mistä olit oikein, oikein, oikein innoissasi?
Siitä että edes jotkut lukevat blogiani, kouluun pääsy, elämä yleensä on aika ihanaa kun vaan osaa nauttia.

16. Mikä laulu tulee aina muistuttamaan sinua vuodesta 2007?
Nightwish levyn uudet biisit: ah niin ihania.

17. Oletko
a) onnellisempi vai surullisempi?
Onnellisempi, koska olen elossa ja saan elää. Ja minulla on ihana mies.
b) laihempi vai lihavampi?
Ei tää paino tästä mihinkään muutu. Ei tartte.
c) rikkaampi vai köyhempi?
Köyhempi, kun toisen asteen opiskelija saa pienempää opintotukee.

18. Mitä toivoisit tehneesi enemmän?
Käsitöitä niitä vois aina tehdä enemmän.
Lukea olisin voinut enemmän. Se on niin kivaa.
Liikunta tekis mun läski jaloille hyvää. Enemmän ja tehokkaampaa.

19. Mitä toivoisit tehneesi vähemmän?
Kiukutellut vähemmän mun miehelle.
Syönyt vähemmän juustosuikeroita. Niissä on laktoosia (ei tartte sanoo enempää.)

20. Kuinka vietit joulua?
Olimme vanhempieni luona jouluaaton ja kävimme mummolassa ja joimme glögiä.

22. Rakastuitko vuonna 2007?
Omaan mieheeni.

23. Kuinka monta yhdenyön juttua?
Ei oo, ku on tai vaki mies.

24. Mikä oli suosikki tv-ohjelmasi?
Lost, Greyn anatomia, Jericho, Sydän jää, Gilmoret, Strömsö, Kidnapattu, luonto-ohjelmat ja muita saman tyylisiä ohjelmia.

25. Vihaatko nyt ketään, jota et vihannut viime vuonna tähän aikaan?
En oikeestaan vihaa ihmisä en vaan ymmärrä miksi he toimivat niin kuin toimivat.
 

26. Mikä oli paras lukemasi kirja?
Potter kirjat. Uutta suomennettua odotetaan.

27. Mikä oli suurin musiikillinen löytösi?
Nightwish  uusi levy.

28. Mitä halusit ja sait?
Pääsin kouluun. Perustaa blogin kun olin valmistunut koulusta keväällä.  

29. Mitä halusit muttet saanut?
Vauva kuume vaivaa, mutta pakko yrittää unohtaa.
Lottovoitto.
Kiinteän ihanan vartalon.

30. Mikä oli suosikkileffasi tänä vuonna?
En oikeestaan osaa sanoo.

31. Mitä teit syntymäpäivänäsi ja kuinka vanha olit?
Olin koulussa ja luku on 27.

32. Mikä yksi asia olisi tehnyt vuodestasi mittaamattomasti tyydyttävämmän?
Parempi rahatilanne. Edenkin syksy olisi ollut helpompi.

33. Kuinka kuvailisit henkilökohtaista pukeutumiskonseptiasi vuonna 2006?            Mukavuutta hakeva. Ei aina niinkään hirmu kaunis. Lämpimyys ennen kaikkea.

34. Mikä piti sinut järjissäsi?
Rutiinit ja koulu. Mies on tietty tärkee tuki ja kissat ihania silitettäviä jos tympii.

36. Mikä poliittinen asia herätti eniten mielenkiintoasi?
Minä en ole kovin poliittiseti aktiivinen. Välillä miehen kanssa pohditaan joitakin asioita joita tv.ssä näkyy. Eniten olen miettinyt tuota hätäkeskus asiaa. Niiden mahdollista vähentämistä.

37. Ketä ikävöit?
Sukulaisia jotka ovat aika kaukana. Olisi ihana nähdä heitä useammin.

38. Kuka oli paras tapaamasi uusi ihminen?
Uudet ihmiset neule tapaamisissa. He ovat olleet niin ihania. Ja ei pidä unohtaa mun uusia koulukavereita.

Ps. Meen kattoo pelastajia.