Ensimmäisenä pakko kertoo taas ihanasta sny paketista. Viikolla mies soitti minulle Tampereella ja kertoi hakeneensa sny paketin postista. Jännitin sitten perjantaihin asti mitä paketissa on!
Katsokaa!

1504563.jpg
Garnstudion alaska lankaa 4 kerää. Pitää tutkia mihin toi neljä kerää riittää Dropsin sivuilta. Siis mikä mahtava väri. Aivan ihanaa. Kiva muistikirja, kannessa ihana houkutteleva kuva. Mitta nauha jolla kissa jo pelasi omia pelejään. Piti etsiä ihan tosissaan jotta löysin kuvaan. Mitta nauhoja ei ole koskaan liikaa. Ja paketin kruunasi Mis?ä X pussi. Juu se on jo avattu tossa kuvassa. Mies avas ennen kuin kerkesin ottaa kuvan. Enää noita karkkeja ei ole. Kuvan oton jälkeen istuin katsomaan tvtä ja hetken päästä kysin, että missä ne karkit on. Mies katsoi mua ja sanoi että minä söin ne jo. Aiko ostaa mulla uuden karkkipussin. Sain minä kuitenkin muutaman karkin. Ei pitäs jättää karkkeja ton karkkihirmun lähettyville.

Olen neulonut välitöitä kun olen hakenut taas innostusta Thermalin tekoon. En tiiä riittääkö lanka. No pitää neuloo hiha ja punnita sitten miten käy. Niin otsikon mukaan olen neulonut Julietin.
1504553.jpg

Ohje on Suuri käsityö lehdestä 2007/8 elokuu.
Lanka on Idena Mohair Lux. Puikot 5,5. Lankaa meni 150g eli reilu 3kerää. Muutin ohjetta sen verran, että neuloin pidemmät hihat ja toiseen etukappaleeseen viiston etu reunan lyhennetyillä kierroksilla.
Ihana lämmike.
Kilpailuun voi vieläkin osallistua. Luulen, että katkaisen kisan ensiviikolla. Siihen asti on aikaa osallistua.