Kyllä se kaks viikko voi tuntua pitkältä ajalta.
Ensin kaukaisimmat mieleen tulleista asioista.
Sny kierros päättyi jo ajat sitten. Snytettäväni oli Tiiamaria ja paketit on seuraavat:helmikuu , maaliskuu, huhtikuu ja toukokuu.
Oli kiva kierros. Oli taas jännää keksiä aivan erilaiselle ihmiselle paketteja.

Blogiarvonnan palkinnot on postitettu ne lähtivät siis: Elisalle pieniä sieniä blogin pitäjälle ja Taluttimelle. En tiedä onko Taluttimen paketti jo mennyt perille niin en laita kuvia kummankaan paketista. Itse asiassa taluttimen paketti jäi kuvaamatta. Muisti se pelaa kovin hyvin.

Olen kotiutunut tänne Ouluun tosi hyvin, mutta nyt saa nauraa. Olen onnistunut kadottamaan suunnan täysin keskustassa. Välillä on pitänyt vähän miettiä minnepäin mun piti mennä jotta pääsen kotiin. Yhden kerran miehen kanssa tultiin kotiin asioilta ytimestä (ja meille on matkaa n.300m) mä ihmettelin että miks se menee tonne. Kohta tajusin että mä menen väärään suuntaan.
Silleen ajatukset on kasassa ja silleen. Kesätyöt ja täysin uudenlainen työ on saanut mut hyvin epävarmaksi. Kokoajan tekis mieli lähtee pakoon töistä. No kovalla kainuulaisella luonteella varustettuna aion selvitä kesästä kunnialla.

Ei sitten tullut yhtään kuvaa, mutta minä lupaan että pian jotain valmistunutta täällä esitellään.
Olen virkannut pieniä pellava liinoja joista ei sitten ole kuvaa. Hyvä minä ja liinat on jo äidillä. No otan kuvat ku muistan.
Ps. äitini pareneminen on ihan hyvässä vaiheessa, kipuja tietenkin on välillä,  mutta muuten voi jo hyvin.