Tänään pääsin klo7.00 töistä ja kesätyöt on siltä osin sitten ohi. Ei tarvitse pelätä töihin menoa ym ikäviä paniikin oireita. Nyt sitten jännityksellä odotetaan mitä Kuopioon viikoiksi opiskelemaan meneminen tuo tullessaan. Voi olla että ei se olo tästä enää helpota vaan mennään samoilla paniikki lämpimillä eteenkin päin.

Minun pitäisi olla nukkumassa, mutta kun ei nukuta yhtään. Huomenna klo8.00 lähtö kainuuseen. Mun ongelma yö töiden jälkeen tuntuu olevan tää nukkuma päivän ilta, koko päivän on ollu väsyny olo, illalla ei kuitenkaan tunnu uni tulevan. Osaako joku viisas selittää sen mulle.

Olen saanut täällä valmiiksi yhtä sun toista, mutta niistä raportoiminen tuntuu niin työläältä. Esittelen ne sitten kun on taas puhtia naisessa enemmän.

Viikon päästä tähän aikaan on ollu jo ensimmäinen koulupäivä. Ja toivottavasti olen nukkumassa. Saa nähdä miten pitkään tulee juteltua huonekaverin kanssa. Jo keväällä asuttiin 4 viikkoo samassa huoneessa Tampereella, joten samalla rutiinilla luulen että homma jatkuu. Paljon on taas muutoksia tulossa. Saa nähdä pysyykö pikkupää mukana menossa.
Öitä ja kirjottelemisiin sitten loppuviikolla.