Hansun blgissa menin liittymään Anna hyvän kiertää- jutskaan.
Tämä velvoittaa minua tekemään kolmelle ensimmäiselle mukaan ilmoittautuneelle jotain käsillä. Ehkäpä neulottua tai ommeltua tai sekä että. Pienet lahjat pitää postittaa viimeistään ensi vuoden heinäkuussa. Ei kuulosta pahalta. Nyt innokkaat kommentoimaan niin kolmelle ensimmäiselle on luvassa jotain mun käsistä karkuun päässyttä! Ilmoittatuneiden täytyy seurata mua perässä ja ottaa kiinni kolme seuraavaa uhria, tehdä heille lahjukset ja postittaa myöskin viimeistään ensi heinäkuussa!

Saatanpa muuten virkata jotain. Ajatus on tästä. Toivottavasti joku/jotkut lähtee mukaan.

Olen kotona! Tampereella olo on sitten ohi. Tavattiin vielä Teijan kanssa torstai iltana, oli kivaa. Kissat oli jälleen niin söpöjä. Teijan luona oli hänen serkkunsa käymässä, kiitos seurasta ja vilkutus sinne vielä näin blogin kautta.

Tampereelta sain ilmeisesti jonkin pöpön mukaan. On kamala olo keuhkoissa ja palelee välillä ja jo kohta sitten on kuuma. Ei ole kovin kiva olla.

Ei muuten tää oikeen onnistunu. Saa nauraa. Persiilleen meni niin että rytisee.
1903631.jpg
Tarkotus oli tehdä tosta vitriini kaapin ovesta läpinäkymätön. Niin miten niin pitäs tollanen lasimaali sekoittaa kunnolla. Ei kyllä se tulee tasanen tulos vaikke ei sekota. NIH. Joo ei sitten tullu. Ja tosta aineesta tuli vielä niin kamala katku, että en osta lisää. Pitää vissiin kääntyä jonkin tarra virman puoleen ja laittaa noihin tarrat. Jahka sellaseen pääsis joskus yhdessä miehen kanssa.

Sitten soppailtiin miehen kanssa tänään. Kiertäminen oikeesti kannatti. Me ostettiin tällänen.
1903633.jpg
Vielä sivulta.
1903641.jpg
Tänne saadaan pakattua sitten kun yhdessä liikutaan molempien tavarat. Nyt syksyllä tää kulkee mun kanssa Kuopio Oulu väliä. Ei tarvi pakata koskaan aivan täyteen. Jee tavarat menee yhteen kassiin. Jää pois ne monet nyssäkät.
Niin miksi kiertäminen kannatti oli se, että nää yläänsä maksaa 70euroo. Me löydettiin mun innokuuden ansiosta tää 35eurolla. Siis säästöö kaikki. Mies ei millään olis jaksanu enää viimeseen liikkeeseen, mutta minä päätin, että mennään. Ja tosiaan kannatti.

Joo nyt tv:n ääreen.