Täällä ei sitten ole tapahtunut pitkään aikaan mitään.
Olen kyllä neulonut ja ommellut, mutta voimat ei riitä niiden tänne kirjaamiseen.

Yksi valmistunut ompelus. Ostettiin tuoli miehen opiskelukaverilta. Saatiin tuoli edulliseen hintaan ja minä tein siihen pehmusteen, uniikkikappale kaiken kaikkiaan.
1976381.jpg

Sitten siihen neulottuun asiaan.
1976384.jpg
Malli: Moda5/2008 malli nro30.
Lanka: Novitan Rose mohair ja Kitten mohair.
Puikot: 4,5mm ja 5mm
Kulutus: 219g nappien kanssa. Rose mohairia 4kerän verran ja kitteniä joitakin grammoja. Nämä langat löytyivät varastoistani. Tarkotus olisi nyt syksyllä neuloa lankavarastoa pienemmäksi. Neuleesta tuli tosi kiva. Lämmin, saa vain nähdä miten toi rose käyttäytyy, novitaa kun on. Kuvassa neuleen reunat tahtoo rullautua, joka johtuu siitä, että en ole pingottanut tai höyryttäyt tätä neuletta. Ilman silityslautaa se on vähän hankalampaa niin en ole jaksanut panostaa.

Ylipäätään jaksaminen on tällä hetkellä aika kortilla. Kesän jälkeen koulunkäynti on osoittautunut minulle kovin haastavaksi asiaksi. Olen ollut ahdistunut ja arkipäiväisistä asioista selviäminen vaatii välillä liikaa voimavaroja. Olen hakenut tilanteeseeni apua, lääkäri määräsi lääkkeet. Niiden tehoamista odotellessa meinaa välillä loppua usko. En oletakkaan että lääkkeet saavat minut muuttumaan yli-iloiseksi, mutta jos elämä olisi edes vähän helpompaa. Keskusteluapua onneksi saan opiskelupaikkakunnalla. Tosin vain viisi kertaa, mutta on se jotain sekin.

Joten jos en liiemmin harrasta päivittämistä niin syy on yllä. Elämä tuo eteen mitä kummallisimpia haasteita, mutta niistäkin täytyy selvitä jotta voi taas nauttia elämästään. Onneksi minulla on super-ihana mies tukena elämässäni, ilman häntä elämä olisi kaksinverroin vaikeampaa. Päivittelen taas, kun voimia löytyy.