Teijalta pyysin kirjainta ja hän nakkas mulle R-kirjaimen. Järjestys on keksimisjärjestys. Tässä siis kymmenen R-asiaa.

1. Rakkaat, näihin kuuluu tietenkin tärkeimpänä miäs, sitten veljet (erityinen paikka on kaksosveljellä) ja tietty kaikki mun läheiset ihmiset, perhe siis.
2. Riemu käsitän ton kaikenlaisena hauskanpitona. Nauraminen oikein ratkiriemukkaasti on kyllä ihanaa.
3.Rätit, siis kaikenlaiset tekstiilit, käsityöt, neulominen siihen mukaan luettuna. Ompelen mielelläni itselleni vaatteita, joten nekin on rättejä. Tein muuten vasta hamppulangasta keittiörättejä neulomalla.
4. Riiviöt, kissat siis, karvalapset ne osaa olla välillä ihan riiviöitä.
5. Rakkaus, runteeja ja rakastettuna oleminen on mulle tosi tärkeetä. En voisi elää ilman rakkautta.
6. Raines, juuri alkanut uusi sarja, tosin vielä katsomatta boksilla. Katson tosi paljon tvtä ja en voisi elää ilman tvtä.
7. Retkottaminen on kivaa eli päiväunet on viimeaikoina olleet aika suosittu juttu. Mä nukun melkein joka päivä pienet unet.
8. Rauhallisuus. Rauhallinen ilta erityiseti kynttilän valossa. Eräs ilta kun olin kotona yksin saunoin kynttilän valossa. Siinä oli todella rauhallinen hetki.
9. Rupsuttelu, mies sano ton, en kommentoi.
10. Raesekoitus, juuri syön sellasta karkkilaatikkoa. Karkki kaikissa muodoissa maistuu.
 
Jos haluat kirjaimen niin kommenttilaatikossa sitä voi pyytää. Meinas olla muuten aika vaikee tehtävä. Ei mainannu millään keksiä kaikkia.

Mulla on valmiina liuta valmiitä töitä, mutta en ole saanu niitä tänne laitettua. Tuntuu suoritukselta sekin. No kyllä mä vielä ne tänne saan.

Täällä jä pärjätään kotona aika kivasti, mutta työkunto on vielä kaukana. Alkavalla viikolla hoitotarpeen arviointikeskustelu. Saa nähdä mitä siellä tulee vastaan.