Poimin tämän mukaan Tarjan blogista.


Tehtävänanto: "paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä , jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

1. Kehtaakohan tätä tunnustaa. Leikatessani sormen kynsiä jostain syystä minulla on himo syödä ne kynnen palat. (pureskelin ennen kynsiäni, olisiko jäämä sieltä)

2.Jos minun pitää valita nukkumisen tai baariin menon väliltä, niin minä valitsen nukkumisen. Olen varmaan n28v naiseksi aika kummallinen kotihiiri, kun ei tollanen baarissa luuhaaminen kiinnosta.

3.Olen naiseksi aivan älyttömän laiska siivoamaan. En siis liiemmin ole oppinut harrastamaan suursiivouksia, vaikka niitä kotonani tehtiinkin.

4.Minulla on aina taskuissani hapankorppua ja mynthonia (tiettyä makua), ei tossa mitään, mutta ne on minigrip pussissa (pienimmässä) jotta menevät pieneen tilaan. Jäänne syömishäiriön ajoilta.

5.Miehen kertoman mukaan saatan hivellä yöllä sängyssä kättäni, joka on pystyssä, toisella kädellä jonka sormet on levitetty leveälle. Teen kuulemma tätä hivelemistä aika usein. Joo olen tastannut hereillä ollessa ja tykkään, joten ihan varmasti sitä teen unta yöllä hakiessani.

Nappaahan mukaan....


Sitten minä olen saanut neulottua pari pikku juttua. En muuten ole vieläkään saanut kuvattua sitä huivia. Aloite kyky hukassa vissiin.
Perus sukat:
2045153.jpg
Koko: n 31
Lanka: 7veljestä.
Puikot: 3,5 mm
Langan kulutus: 63g
Kauniint raidat, mutta väri nyt ei ole ollenkaan kohdallaan. Ihan neuloa näin pieniä sukkia. Nämä menivät miehen veljen pojalle.

Sitten pojan siskolle jotain nättiä
2045155.jpg
ja käytännöllistä. Taas olen virkkaillut noita heijastimia.
Nouta on niin kiva tehdä. Vois virkata joitakin hahmoja lapsille.

Katsokaa miten kaunista pyhäinpäivänä oli Hyrynsalmella.
2045152.jpg
Siis mahtavaa, mutta on kuulemma sulanut jo melkein pois toi lumi.

Tää masennus on sitten jännä sairaus, kun olin tullu kotiin niin minulla oli niin helpottunut olo, että luulin olevani jo ihan terve. No totuus on sitten kuitenkin tullut vastaan. Nukkumisen kanssa on tullut ongelmia, nukahdan ihan hyvin, mutta miksi ihmisen pitää herätä aamulla siinä 5-7välillä joka aamu. Ennen pystyin nukkumaan ongelmitta 12 tunnin yö unia. Olen kuitenkin koettanut pitää kiinni uni rytmistä. Illalla nukkumaan ja sitten ku ei enää uni tuu nii ylös aamulla, päivällä maksimissaan 2h päikkärit. Ei voi nukkua yö unia päivällä pois.
Sitten toinen jännä juttu, enää ei tee ollenkaan mieli missään tilanteessa alkoholia. Olen kyllä maistallut lasin, mutta en tykkää lääkityksen/alkoholin yhteis vaikutuksista. Päässä alkaa kihelmöimään. No se on ihan hyvä, että tässä tilanteessa en juo ollenkaan alkoo.
Lisäksi minulla on tullut aloita kyvytön olo. Monesti olen päättäny tehdä jotakin mutta huomaan istuvani vain paikoillani ja tuijottavani eteeni. Lisäksi minun on vaikea hoita monia asioita, en vaan jaksa. Hirvittää se, kun pitää uusia tota sairaslomaa. Se kirjotettiin Kuopiossa ja olen nyt Oulussa joten siinä on sitten hommaa. Se on sitten joskus edessä. Ei tarvi kiirehtiä.
Kiitos kaikille kommentoineille, olette ihania ihmisiä.