Elämä ja aika kulkee niin kovaa, että ei tännekään kerkekä kirjoitella. Neiti on ollut terve ja kasvaa todella nopeasti. Olin suunnitellut arvuuttavani typyn nimeä ja kaikkea muuta kivaa, mutta aika onkin mennyt ihan kokonaan uuden elämän opetteluun.

Olen minä neulonutkin ja tehnyt muunkinlaisia käsitöitä, mutta nyt ei ole aikaa niitä tänne kirjaamaan. Jos tässä joskus saisin edes aikaiseksi kuvallisen raportin siitä mitä olen saanut tehtyä.

Meidän typy on maailman kiltein ja ihanin lapsi, enkä nyt ole yhtään puolueellinen. Niin niin. Elämä kuljettaa minua siivillään ja nautin valtavasti siitä, että saan olla kotona lapseni kanssa.

Blogi ei ole unohtunut, mutta elää nyt seesteistä aikaa. Kun elämä alkaa tasaantua ja minä saan enemmän aikaa itselleni niin palaan tännekin ahkerammin. Toivottavasti edes joku vielä käy täälläkin kurkkimassa.