Minut on haastettu. Helmis haastoi minut   Seitsemän faktaa meikäläisestä.
Kerron siis 7 faktaa itsestäni ja haastan 7 muuta kertomaan itsestään.
No en kyllä haasta, jos nappaat niin sitten nappaat.

1. Olen vasenkätinen. Tosin olen opetellut neulomaan oikeakätisesti. Tosin tykkään oikealla kädellä neuloa vain oikeita silmukoita, mutta onnistuu myös se nurja silmukka. Lisäksi jotenkin onnistuu virkkaaminen oikeakätisesti. Ei kauheen hyvin, mutta jotain saisin aikaan.

2. Minulla on kaksoisveli. Hän on minulle erittäin tärkeä ihminen, vaikka minä en ole hänelle niin tärkeä. Jotenkin hän on minun osa vaikka onkin toisaaltaan aika etäinen. Hänen saavutuksistaan olen aina ylpeä.

3. Horoskooppimerkkini skorpioonin mukaan olen sotaisa. Puolustan läheisiäni kuin leijona. Minun ihmisiä kukaan ei saa arvostella. Sota syttyy jos niin käy.

4. Olen äitini kaltainen niin hyvässä kuin pahassa. Minulla on hänen temperamenttinsä ja mieheni sen tietää. Hänkin on innokas neuloja ja hän opetti minut neulomaan.

5. Olen ikuinen opiskelija. Olen mennyt kouluun 6-vuotiaana eli -86. Syntynyt marraskuussa. Sen jälkeen peruskoulu normaalisti läpi. Lukioon heti peruskoulusta. Sitten oli ylioppilaaksi tulon jälkeen puol vuotta hengähdystaukoa erään asian takia. Sitten keväällä menin talouskouluun. Ja sitten pääsin opiskelemaan pukuompelijaksi, valmistuin 2003 keväällä. Sen jälkeen pääsin syksyllä 2003 opiskelemaan vestonomiksi. Siihen meni 4 vuotta, jotta valmistuin. Siis nyt kesäkuussa. Ja syksyllä menen opiskelemaan hätäkeskuspäivystäjäksi. Opiskelu kestää 1,5 vuotta. Eli olen valmistuessani 28 vuotta. Eli vois nopeesti laskee, että olen sitten opiskellut 21,5 vuotta. Kai se jo riittää sitten. Katotaan sitten tulevaisuudessa mitä tehdään. Hih!

6. Olen sairastanut  syömishäiriön. En bulimiaa enkä anoreksiaa, mutta laihduin sairaalloisen paljon lukion loputtua. Ruoka vain alkoi oksettamaan niin paljon, että en voinut syödä. Henkinen ongelma ruokaa kohtaan. Kävin terapiassa ja kuntoutuminen sairaudesta vie todella pitkään, n 5 vuotta- Enkä edelleenkään voi sietää yleisiä ruokaloita, joissa on paljon syöjiä yhtä aikaa.

7. Lanka- ja blogi-addikti. Luen joka ilta useita tunteja blogeja vaikka olisin tosi väsynyt. Lankaa on se n.24 kiloo. Ja lisää tulee varmaankin.  Ehkä ei niin paljon kuin viimeaikoina, mutta kuitenkin. Niin lankaa on ja netissä luen n 50 blogia. Lukemiseen menee paljon aikaa jos on vähä aikaa kotoa ja netin äärestä pois.

Kiitos kaikille bambu-pusero kommenteista. Neule on todella laskeutuva. Suhteellisen paksu, mutta silti ihana kesäneule. En tänään kuitenkaan laittanut päälle, kun oli 26 astetta lämmintä. Neuloin siis ton pyörönä kokonaan. Ei saumoja muualla kuin kainaloissa. Langan loppumisen uhan takia neuloin hihat niin, että aloitin toisella langalla. Vaihdoin oikeaan lankaan neuloin paidan muuten valmiiksi, mutta hihat sopivan mittaiseksi lopuksi. Lankaa jäi yli 100g. Se siitä langan loppumisen pelosta. Voisin kuvitella, että pitkähihainen neule olis aivan ihana talvella käytössä. Vaikuttaa kuitenkin lämpimältä langalta vaikka on bambua.

Nyt blogien lukuun.