Tämä syksy alkaa tosi huonosti. Olen taas sairaana. Kai tää tauti tarttu koulusta, kun porukka on ollu sairaana. Pitäs vaan olla huomenna siinä kunnossa, että meen Ouluun ja harjoitteluun. Orientoiva harjoittelu jossa kuunnellaan seläntakana puheluita. Jännä viikko edessä. No katotaan oonko sellasessa kunnossa, että voin lähtee sinne.

Kiitos teille jotka ymmärsitte koulussa neulomis tuskani. Ei se meidän opettaja kieltäny kaikilla tunneilla neulomista, vaan jotkin opettajat eivät sitä suvaitse.

Parin opettajan tunnilla olen neulonut, kun olen ensin sitä heiltä erikseen kysynyt onko se ok.
olen saanut jotakin myös valmiiksi. Joskus kesällä esittelin kangas kasan josta olin suunnitellut jakkua. No lopulta tässä on jopa napinlävet. Niitä tää jakku odotti kuukauden. Kaavat olivat Modassa. En jaksa etsiä mikä se oli tän vuoden lehdistä.
868050.jpg
Kuva on aika huono, ei vaan kuvaajalla ollu vakaa käsi.
Sitten toinen valmistunut. Neuloin itselleni pyöräilykypärän alle pipon jottei aamuisin pää jäätyisi.
868052.jpg
Ohje: Oma viritelmä
Koko: itselle sopiva
Lanka: Novitan bambu
Puikot: 3,5 ja 4
Menekki: 58g
Neuloin pipon kaksinkertaisella langalla, jotta tulis vähän lämpimämpi. Olis mulla ollu yks pipo joka olis tän pipon sijalla voinu olla. Siinä oli vaan yks ongelma, se pipo on jotain keinokuitua. Hikoo pää niin hitosti, että ei voi olla tosikaan. No mikä eteen, neulotaan paremmasta kuidusta parempi pipo. Minulla on muutama kerä tota bambua joten siitä pipo. En ole vielä päässyt testaamaan.Ihana pipo se kyllä on.

En osaa päättä kenelle antaisin tota rock tunnustusta. Monilla  se jo onkin, joten en sitä nyt kuitenkaan jaa kenellekään eteenpäin.