Kiitos teille kaikille arvontaan osallistuneille. Peli ei mene vielä poikki. Ilmoitan sen sitten myöhemmin.
Osallistua voi edelleen. Katsotaan mitä jännää sitten keksin tai vähemmän jännää. Eka Tampereen viikko meni ihan mukavasti. Vielä on siis 2,5viikkoo jäljellä.

Olen saanut jo jokin aika sitten valmiiksi tän.
1482229.jpg
Toinen odessa pipo jonka olen neulonut itselleni.
Toi pipo on ihanan mallinen ja helppo neuloo.
Lanka on:
On line: Linie 170 merinovilla lanka. Snyyltä saatu syksyllä. Ihana lanka ja miten pehmee pipo. Toisesta kerästä on tulossa kädenlämmittimet. Tähän meni suunnilleen koko 50g. Puikot oli 3,5 ja 4mm.

Sitten meille on muuttanut tällänen perheenjäsen.
1482263.jpg
Olen jopa uskaltanut ajaa. Ei ole hirveesti tota ajo kokemusta niin vielä olen aivan jännityksestä jäykkä ku ajan.
Kai sitä joskus rentoutuu.

Sitten sain täll
aisen muistamisen Teijalta.
1482247.jpg
Säännöt
1. You have to nominate 5 blogs, which havent had awards before.
2. Each of the blogs must have a purpose!
3. The nominated blogs must make a link back to this page!
4. The logo from the award must be put on their blog and it must link back to this blog.

Juu en nyt tällä hetkellä osaa nimetä yhtään. Ajatuksen on jo lähdössä takas Tampereelle. Mä kattelen viikolla ketä vois nimetä.