Juu nää on nyt tän syksyn aikana valmistuneita neuleita ja juttuja. ANTEEKSI HUONOT KUVAT!
Isä sai 60v lahjaksi villasukat, niistä tosin ei ole kuvaa, ehkä jossain vaiheessa. Ne on malliltaan tän talven novitasta villasukat joissa jokin pintakuvio. Varsissa ei ollu resoria ollenkaan. Lanka oli 7veikkaa.

Tämmösiä olen vääntäny sellaset 30 kappaletta.
2145903.jpg
Sitten olen neulonut tällaisella mallilla kahdet tossut. En ole saanut otettua niistä kuvia. Enkä pian.
2045156.jpg
Talviasusteita joissa on jo heijastin valmiina. Lanka sormikkaissa on novitan wool, pipossa wool ja kitten mohair. Lisäksi molemmissa 1mm levyistä heijastin nauhaa. Ostettu Tampereelta koskikeskuksesta. Aivan ihanat asusteet.
2145882.jpg
Lisäksi näiden kaveriksi samasta langasta kaulahuivi. ohje oli Langankierteen blogista löytynyt Feather and Fan Scarf. Aivan ihana malli nopee oppia ja neuloa. No pitkä huivi aina rupee puuduttamaan. Aivan ihana huivi olen käyttänyt tosi paljon.
2145887.jpg
Uskallan tänne laittaa ainoa neulotun joululahjan kuvan. Modasta 4/2007 malli 21. 92cm mekko pikku neidille yhdistetty synttäri ja joululahja. Lanka on vaihdettu alkuperäisestä mandarin petit langaksi. Aivan ihana neule. Saajansa näköinen.
2145889.jpg
Sitten törky surkee kuva mun hamppu keittiö räteistä. Ovat aivan ihanat käytössä ja imu kyky parenee pesupesulta. 
2145915.jpg
Tälläsiä on sitten virkattu lisää erinäinen määrä.
2045155.jpg

Pääsin käymään mielenterveystoimistossa hoitotarpeenarvioinnissa. Se oli koettelemus jo sinällään, mutta siellä sain jatkoa sairaslomalle. Lomailen näillä näkymin ensi heinäkuun loppuun. Toivon keväällä kirjoittelu tahdin paranevan. Ajattelen paljon mitä kirjoittaisin tänne, mutta en saa aikaiseksi. Ja ajattelen paljon soittelevani ystävilleni mutta en sitäkään saa aikaiseksi. Jotka tietää olevansa ystävä vois soittaa mulle koska vaan. No ei taida moni ystävä tätä edes lukee. Mutta netti ystävät on kans tärkeitä, teille minä tätä kirjoitan.

Aina jää jotakin.
Tämän huivin kuvaa olen lupaillut aiemmin, nyt se tulee.
2146059.jpg
Lanka on alpakkaa, ja ohjeen sain lankakaupasta ostaessani huivilangat. Ihana huivi tämäkin.