Sai sitten olla muuten viimenen kerta, kun minä suostun vapaaehtoisesti viisauden hampaan poistoon. No kyllähän poiston kestää puudutuksen ansiosta. No mulle puudutus aiheutti hetkellisen paniikin, kun suu puutui. En voi sietää sitä, että suussa tai kaulalla tapahtuu jotain kummallista. Joten puudutus sai minut melkein pyörtymään ja oksentamaan. Onneksi hammaslääkäri oli kovin ystävällinen ja ymmärtäväinen.
 
No hammas irtosi aika helposti puudutuksen ansiosta. Moni sanoi, että kyllä se siitä hyvin menee. Joo mut ei sitten kukaan sanonu kuinka ikävä oli sitten on kun puudutus lakkaa. Olipa kiva purra sitä saakelin tuppoo siellä kolossa josta hammas poistettiin. Tupon ansiosta verenvuoto lakkaa. Meni aika monta tuppoo. Siis hammas otettiin alhaalta pois. Niin ja hammaslääkäri kerto, että toinen ala viisuri pitäs ottaa pois kirurgisesti. Hammas on jotenkin vinossa ja ei ole vielä puhjennut edes. Jipii!!

Nyt sitten on naama sen näköinen kuin olisin turpaani saanu. JEEE! Poski on niin turvonnu, että hymyileminen ei onnistu. Muutenkin on ollu tänään tosi vaisu olo. Sentään sain lyhennettyä parit housut jotka olin luvannu. Mieskin on ollu ihmeissään, kun yleensä niin eloisa vaimo on vaisu. Olen ollu vaan hiljaa ja, kun hymyily ei onnistu niin olen kovin totinen. On se niin kivaa, kun tästä kärsimyksestä saa vielä maksaa. Rahaa menee lääkkeineen kaikkineen se 65euroo. No se on aika vähän jos vertaa yksityisten hintoihin.

Huomenna pitäs vielä kouluun mennä. Ei taho. En haluu! Ei pysty nauramaan ja aina koulussa tulee jotain miksi naurattaa. Ja saikkukin oli vaan tän päivän.
 
Joo anteeks tää valitus. Kaikki on kuitenkin ihan ok. Onneks tänään oli sairaslomaa, muuten olisin koululla bubissa töissä 22asti. Kiitos tän hampaan poiston ansiosta olen kotona.