Fiksu otsikko!
Olen kohdannut yllättävään pulmaan koulussa.
Kurssijohtaja välitti minulle opettajilta viestin. Tunneilla ei saa neuloa. Luulevat vissiin, että en seuraa opetusta, kun neulon. Tympii, kun opettajat ei voinu kertoo suoraan minulle. Ja tympii sekin, kun keskityn tunneilla oikeasti paremmin kun neulon. Ei sitten. Olin hetken valmis myymään kaikki langat ym muut pois!!!
No ei sentään niin tehdä. En siis ole kuluneella viikolla neulonut koululla yhtään. En edes tauoilla. Porin reissu oli sitten aivan eri asia. Bussissa tuli virkattua aina, kun vain voin.
Joskus lupasin esitellä lanka varastoni. Tässä olisi kuvia paikoista, jossa minulla on lankaa.
853971.jpg
Tässä on olohuoneessa oleva epämääräinen laatikko, jossa on lankaa ja erilaisia tarvikkeita. Kuvassa edessä näkyy laatikko jonka olen ostanut etolasta. Pitkät puikot ja muut tärkeet tavarat mahtuu sinne hyvin.
853969.jpg
Makuuhuoneessa olevassa puulaatikossa majailee erinäinen määrä lankaa. En ole näitä punninnu lanka saldooni. Lankaa on tullu muutenkin lisää.
854028.jpg
Makuuhuoneen kaappien päällä olevat langat on laskettu. No tossa edessä olevat on laskematta. Duni laatokossa on matonkuteita. Mustassa laatikossa on kankaita. Paloja lähinnä. Keskimmäisten laatikoiden edessä on pellavalanka kartio siitä pitäisi virkata liina jonka kuvasin töissä. Kuvan perusteella liinan virkkaaminen hirvittää, mutta liina oli niin kaunis, että pakko se on saada.
tässä kaikki tällä kertaa.