Sain Sannalta tälläisen meemin:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of you post and link to them.
5. Let each person know they´ve been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

1. Olen sairaslomalla ja pääsen pian ensimmäisen kerran terapiaan. Tästä se tosi toipuminen alkaa. 

2. Perheeseen kuuluu kaksi karvalasta, joita rakastan kuin oikeita lapsia. Ovat kyllä mahdottoman itsenäisiä lapsia. Joka tapauksessa ovat lapsen asemassa.

3. Minulla on melkein aina 2 villaisetsukat jalassa. Toiset kaupasta ostetut ohuet villaiset sukat ja sitten itseneulotut villatossut. No kesällä vain noi päällimmäiset jalassa.

4. Rakastan vettä, olen erityisin iloinen kun pääsen uimahalliin lillumaan. Olen koettanut saada itseäni aktiivisemmin käymään siellä. Kuulemma liikunta ja hyvä kunto parantaa myös mielenvointia.

5. Olen tällä hetkellä äärimmäisen saamaton. Ei tahdo saada itseään tekemään ei mieluisia asioita. Esim housujen tilaus lyhennys vei sen 3viikkoo.

6. Haluan saada itselleni tyytyväisen elämän kaikin puolin. Mukava työ ja ihania lapsia ja ihana mies mulla jo onkin. Ja tietty oma koti olis ihana, rivari tai omakotitalo. Oulussa on yks unelma talo, mutta taitaa olla bändikäytössä.

En jaksa erikseen ketään tähän nimetä. Mukaan saa ottaa kuka tykkää. Saamaton olen