Juhannus meni kainuussa. olimme miehen vanhemien mökillä. Mökki on todella kauniilla paikalla. Siellä on ihana olla luonnon keskellä. Piha on niin avara, että ei ole juurikaan itikoita.

Muoks: kuvat lisätty.


Olen saanut valmiiksi sen bambu neuleen. No langat päättelemättä. Olen tullut jo siihen tulokseen, että purkuun taitaa mennää. Neule ei vastaa yhtään sitä mitä sen olisi pitänyt olla. Siihen meni kuitenkin työtä helmikuun puolesta välistä alkaen. Tein muutakin välillä, mutta silti turhauttaa kun niin ihanasta langasta pitkään neulottu neule pitäisi purkaa. Otan siitä miehen avustuksella kuvan ja laitan tänne. Ehkä se pitää purkaa, kun ei yhtään tunnu omalta. Langalle olis todella muutakin käyttöä kun tuossa mörvelössä.
688726.jpg
Ei yhtään sellanen kuin piti.

Sitten olen neulonut toista bambu neuletta sirdarin just bambuu langasta. Modan ohjeella tosin paljon säveltäen. Sen pitäisi valmistua pika puoliin, varsinkin jos töissä on samanlaista kuin tänään. Useamman tunnin kerkesin neuloa. Siitä tulee juuri mieleinen neule. Kerrankin!

Minun pitäisi esitellä teille pian syy miksi en sitten saunonut yhtään juhannuksena. Se sitten myöhemmin kuin myös se bambu neule Novitan bambusta.

Niin se syy miksi en saunonut. Varoitus heikko hermoisille tämä sitten sattui, mutta on tosi hieno. Minä tykkään tosi paljon. Olis pahempi jos olis joku pääkallo tai muu. Tää on jotenkin herkempi. Viime tiistaina tehty ja on jo aivan parantunut. Oli vaan vaikee nukkua kun oli vielä auki. Kun rupi tuli niin oli jo helpompaa. Tässä se nyt sitten on.
688727.jpg