Uhoava Gnu antoi minulle seuraavan kunnia maininnan. Kiitän!

       811687.jpg

Pitää miettiä ketkä ovat minun mielestäni ansainneet saman kunnian. Tosi monet joiden blogeja luen ovat jo tän maininnan saaneet. Pitää miettiä tätä. Linkitin ton napin alkulähteille. Englanniksi siellä olis tietoo.

Mitenkäs se nyt alkaa jännittämään toi paketti snylle. Koetan ja koetan tehdä valmistam, mutta ei vaan onnistu. Ehkä lähetän hiukan pienemmän paketin tällä kertaa ja ens kerralla sen mitä teen. Voi hitsi kun koetan olla taas niin täydellinen.

Flunssa alkaa olemaan parempana. Mutta tää helle aiheuttaa sitä, että astma pahenee. No flunssa vaikuttaa siihenkin, mutta jotenkin tää lämpö ei oo kivaa.

Mitään en oo saanut valmiiksi, tädin neule odottaa taas innostusta. Miten se voi olla vaikeeta tehdä toiselle luvattua neuletta. Sama ongelma on ollu ennenkin. Voi jehna.
Mielessä olis miljoona juttua jotka tahtois tehdä itselle.
-kenno pipo
- Thermal bambusta
- jotain 100% alpakasta. Lämmitin modassa tai jotain vast.
- alpacasta virkatut lapaset.
- mulla ja miehelle uudet pyöräily kypärä pipot. Sileetä neuletta.
- neule takki virkattu
- Caver
- Dropsin alpacasta pyörylä neule. Vaikee kun ei tajuu ohjetta.
- Räpikkät itselle.
- Virkattu matto. Malli??? Lanka olis.
- Huovutettu neuletakki, langat on, ohje vaan ei oikein täsmää.
- Virkattu kassi pyöreisiin kahvoihin.
- Huovutettu kassi, langat olis. Jossain postauksessa ne langat on.
Siinä alkua mitä olen miettinyt. Monia monia muita. Nää tulee mieleen ekana. Listaan lisää kun muistan.

Ps. Kyllä mä ihan kuuntelen rockia ja hevikin menee kun vaan on sopivia bändejä.