Ihanaa sny on alkanut!! Minä sain omani tiedot ja kävin lukemassa hänen blogiaan. Sattuipa ihanasti että tämä snyni tykkää monista samoista asioista mistä minäkin. Tulee olemaan helppoa pakettien sisällön keksiminen.

Oma salainen ystäväni muisti minua sähköisellä kortilla. Voi kun kivaa.Mitähän sieltä sitten tulee postissa. Olen kuin pikkulapsi ja odotan innolla tulevia kuukausia, kun saan lahjoja joka kuukausi. Niin ja minulla on synttärit marraskuussa mikäli sny ei tiedä. Hih minäkö muka lapsi joka tykkää lahjoista.

Olen kyllä neulonut, mutta tää töiden jälkeinen aika menee aina täällä blogistaniassa. Tädin neule ei ole edennyt. Aloitin yhden uuden nopeen jutun. Isoveljestä. Laitan kuvan sitten kun se on valmis. Löysin kirjan syntymä vuodeltani divarista ja oli pakko ostaa se vain yhden aivan ihkun ohjeen takia. Nyt tätä ohjetta on sitten sovellettu kun ei ole oikeeta lankaa. Sa nähdä onko toi oikeesti sitten hyvä päällä toi mun tekele.

Pitää muuten ruveta miettimään mitä oikein ihanaa vois tehdä /ostaa omalle snylleen siihen vikaan pakettiin.

Enää 2 päivää kesätöitä jäljellä ja sitten viikon vapaus. Ja kouluun sitten 6.8.