Kauluri

Omasta päästä neuloin tämän.
Langat: Sandnes alpakka ja La Alpaca (www.la-alpaca.fi)
Puikot: 4mm ja5mm addin pitkät pyöröt.
Menekki: 165g yhteensä.
Liina

Ohje: jaa a. En muuten enää muista mistä lehdestä toi on. En jaksa etsiä.
Lanka: Novitan virkkaus lanka.
Koukku: 1,5mm.
Menekki: 32g.
Ufohansikas

Omasta päästä, omaan käteen sopiva.
Lanka: La Alpaca ja Novitan wool
Puikot: 4mm.
Menekki: 36g.
Huivi

Omasta päästä jälleen.
Lanka: Elfin color.
Puikot: 5,5mm bambu.
Menekki: 149g.
Helmikuu
Tilkkupeitoo

Ohje: Idea täältä muuten oma sovellus. Lisää kierroksia ym.
Koko: 1,39x1,88cm
Lanka: Novitan isoveli ja nalle
Koukku: 6mm
Menekki: isoveljeä 1993g ja nalle 34g

Säärystimet

Ohje: Omasta kupolista
Koko: naisen siro sääri
Lanka: Novitan nalle ja jokin saatu pellava tai villalanka
Koukku: 4mm
Menekki: 151g
Maaliskuu

Omasta päästä taas neulottu omaan päähän sopivaksi.
Lanka on colinetten Gadenza. Väri on magenta. Tämä lanka on kohuttua merinovillaa. En tiedä missä tämän langan villa on tuotettu. Vähän kirpas kun neuloin, mutta kun vyyhti oli ostettu niin oli pakko neuloo pipo. Ihanan tuntonen ja kauniit värit. Suhteellisen oikeena tossa kuvassa.

Ohjeen varmaan moni tunnistaa Revontulihuivi. Kiitos ihanasta ohjeesta Anne.
Lanka on Angorinan silkkivillaa. Ihana lanka.
Puikot oli 5,5 kuten ohjeessa. Olisi voinut olla isommat.
Menekki oli 201g Kaikki meni mitä oli.
Toinen ikinään neulomani huivi. Siitä se sitten alkaa toi huivimania.

Ohje on Novitan monesta lehdestä löytyvät villahousut.
Lanka on Novitan Wool.
Koko on n60cm.
Langan kulutusta en sitten muistanut punnita.
Puikot olivat 3,5mm pitkät addit.

Huovutettu kassi Taito-lehden 5/2007 Huovutettu pyöreä laukku.
Lankan virolaista villaa kaksinkertaisena.

Patalappuja kerien jämistä.

Et lehden(1/2008) ohjeella kaverin vauvalle(syntyi manantaina17pv) Novitan woolista, kiva malli neuloa.

Boogabag
Lankana Garnstudion Alaskalanka, alkuperäinen väri oli sininen(31), mutta värjäsin sen ruskeaksi.(kahteen kertaan) Ensimmäinen kerta ei onnistunut. En ihan osannu laittaa noita hihnoja silleen nätisti. Ei oikein onnistunu saamaan niitä aivan kohdalleen.
Huhtikuu

Odessa
Toinen odessa pipo jonka olen neulonut itselleni.
Toi pipo on ihanan mallinen ja helppo neuloo.
Lanka on: On line: Linie 170 merinovilla lanka. Snyyltä saatu syksyllä. Ihana lanka ja miten pehmee pipo. Toisesta kerästä on tulossa kädenlämmittimet. Tähän meni suunnilleen koko 50g. Puikot oli 3,5 ja 4mm.

Ohje on Suuri käsityö lehdestä 2007/8 elokuu.
Lanka on Idena Mohair Lux. Puikot 5,5. Lankaa meni 150g eli reilu 3kerää. Muutin ohjetta sen verran, että neuloin pidemmät hihat ja toiseen etukappaleeseen viiston etu reunan lyhennetyillä kierroksilla.
Toukokuu

Oman pään tuotos.

Novitan kevät lehdestä.
Kesäkuu




Heinäkuu

Ohje: Thermal
Koko: 34
Lanka: Sandnesgarn Lanett 100%merinovilla ja Yemon Janeiro 50%viskoosi, 25%pellava ja 25%acryl.
Puikot: 4mm ja 4,5mm addit.
Menekki: 575g lankoja yhteensä. Lanettia meni 5 kokonaista kerää ja kuudennesta 28g. Eli 278g ja Janeiroa 297g.