Tänään on ollut paketti/kirje päivä. Sain anna hyvän kiertää meemin kautta tämän. Kiitos Teija. Ei mee sytykkeeksi, eikä kiertoon vaan jää omaan käyttöön.

801683.jpg

Siis valokuva kehys, kankainen sellainen. Ihana. Koetin tutkia miten toi on tehty, mutta ei selvinnyt.

Sitten on täällä jotain valmistakin. Nämä on aloitettu tekemään jo kesän alussa lapin reissulla. Tein samalla reissulla äidilleni sellaiset lyhyet ranteen lämmittimet.
801416.jpg
Malli: oma
Lanka: ZwergerGarn Opal. Sukkalanka
Puikot: 3,5 addi kulta 120cm
Menekki: 36g.
Sileässä neuleessa langan värit olis varmaan menny nätimmin. Kivat nää on silti.

Sitten se Sny asia. Minulle oli tullut paketti kortti. Koulu päivän jälkeen piti lähteä heti paketti noutamaan. Minulle tuli tämä. Tietenkin päällä oli paketti pussi.
 801419.jpg
Sisällä oli nämä.
801423.jpg
Bambu lankaa 2 valkoista kerää.Ihanaa lankaa. Kartiolla silkkikashmir sekoite lankaa 150g. Ihanan väristä, jotenkin aika ihana vaaleanpunainen. Neulotaan 4puikoilla. Riittää kirjeen mukaan pitsi toppiin. Ihanaa ihanaa. Muisti kirja, ah mitkä värit tossa kirjasessa on. Lisäksi ihania salmiakki karkkeja. Ei voi syödä montaa kerrallaan. Ah ihanaa. Minä olin niin iloinen, kun sain tämän paketin. Kaikki niin super ihguja juttuja. KIITOS sny. Niin ja kuvassakin näkyy toi ihana käsin krjoitettu kirje, ihanalla kai käsi tehdyllä paperilla. Voi mulla oli tänään pieni joulu. Karkkeja olen jo maistellut. Hyviä.

Sitten toiseen aiheeseen.
Tänään siis alkoi koulu. Voi miten paljon tuli asiaa tänään. Ja kaikki meni niin hyvin, että huomenna on taas kiva mennä takaisin. Eräs olikin jo löytänyt minun bloginkin. Haku sanana oli ollut joko pelastusopisto tai häkekoulutus. Hih pitää varoo mitä kirjottaa.