En minä sitten tänään mitään ommellu. Huomenna on sitten aivan pakko. Lähden keskiviikkona kainuuseen, joten mekon pitäisi olla valmis huomenna.

Olen taas sitten ollu uuden rakkaan kanssa liikkeellä tänään. Ei kyse ei ole miehestä vaan pyörästä. Ostimme minulle uuden pyörän, koska koulun alettua alan taas ajamaan kouluun. Tarkoitus olisi ajaa koko talvi, saa nähdä mitä astmaatikon keuhkot tykkää mahdollisista talven pakkasista.

Kävin tänään eräällä kirpputorilla ja nähtyäni yhden ryijyn, siis sellaisen jossa ei ole nukkaa. Se huusi minulle tahdon mukaan ja hameeksi. En vaan tiedä riittäisikkö se hameeseen. Voisihan siitä tehdä vaikka jotain muutakin. Värit oli niin ihanat, että pitäis pian päästä hakee se itselle. No pitää vielä harkita tulisko sellaista hametta käytettyä.

Lisäksi kävin ostamassa lisää bambulankaa siihen knittyn neuleeseen. Edellisessä postauksessa linkki.

Tänään tuli uusi Novita-lehti. Pidin taas tosi paljon yleis ilmeestä. Ja joitakin malleja oli jotka voisin tehdä. Teenkin ainakin yhden, toiseenkin olis jo valmiina langat. Hih tää mun lista alkaa kasvaa mitä tahtoisin todella tehdä. Pitäis vissiin aloittaa laittaa listaan mitä pitäis mistäkin tehdä.
Siis pidin malleista 10 liivi erilainen kuin ennen näkemäni,  14 jotenkin ihanan tyttömäinen, 20 ihana pitsi liivi. Tähän olis langatkin valmiina. Muitakin ihania oli. Ehdottomasti pitäisi päästä kokeilemaan tota mambo lankaa. Saa nähdä millaista se on.
Jep hyvää iltaa ja yötä.

Niin ps. vaihdettiin Arjan kanssa lankaa. Kiitos pellava on tosiaan ihanaa. Arjan blogista voit katsoa mitä minä lähetin. Kiitän todella arja langasta. Siis se pellava kartio rantautui meille.
Mies tukee harrastusta hakemalla välillä paketteja minulle postista.