Niin hyvin sitten alkaa mun koulun alotus. Olen tänään ollu sairaana kotona. Alku viikosta kurkku tuntie karhealta. Ja eilen oli jotenkin tosi vetelä olo koulussa. Kotona selvis syy siihen vetelyyteen. Mulla oli lämpöö melkein 37. Se on mulle aika paljon. Soitin aamulla opelle ja kerroin että olen sairas. Kunnon flunssa tuntuu olevan. Aamulla oli lämpöö se 37,3 koetin vain olla ja nukuinkin pariin kertaan. No toisten tirsojen jälkeen mittasin lämmön. Olipa lukemat 38,6 ihmekkö mulla oli niin hutera oli vessassa käydessä.
Minulle on periaate, että lääkkeitä ei oteta heti kuumeen noustua, vaan vasta kun on tosi paha olo. Mies tuli kotiin n18 aikaan, otin lääkkeen vasta 19 aikaaan.Sillon tuntu siltä, että en enää jaksa kärsiä. Edelleen lämpöö. Sillä lailla se koulun alku sitten lähti käyntiin.

Olen koettanut miettiä mitä snylleni lähettäisin. Paine tässä asiassa alkaa kasvaa, kun näkee muiden saaneen paketteja. No yks osa on mietitty, mutta mitä vielä lisäksi. Olen kyllä tehnyt yhtä hys hys juttua, mutta väsymys ei auta yhtään sen etenemisessä.
Sellasta sitten tällä kertaa.